simstips

Alla inlägg under april 2011

Av simstips - 30 april 2011 18:35

För att få Tvillingar/trillingar se till att din sim dansar mycket till barnmusik. Eller så köper du en livslång belöning, Otur att jag glömt vad den heter men jag tror att den heter ÖKAD BEFRUKTNING.

  

Fina Dom är va!? Tre tjejer. Elin längst fram, Miranda längst till vänster och Linnea till höger.


Av simstips - 30 april 2011 18:24

Hej! det sägs ju att det ska komma ett nytt Simsspel som heter The Sims 3 Unleashed. Att man ska kunna ha husdjur. Men vem vet, det kanske inte kommer. Vi vet iallafall att det kommer att komma ett nytt expansionspaket som heter The Sims 3 Leva livet.

Av simstips - 27 april 2011 14:53

Nektar är något du kan köpa i Frankrike, det finns bara på The Sims 3 Destination Världen. Det finns på Nektargården i Frankrike. Du kan köpa färdig eller blanda egen. du kan även köpa hem en sån maskin.   

 

Av simstips - 20 april 2011 07:09

Vill du att din sim blir en Rockstjärna? du tar du jobb på teatern. Jobba flitigt! det finns fördelar med att vara rockstjärna...såklart! Om du inte har en bil så kommer du att få åka limosine överallt! En rosa eller svart! Du kan ordna autografskrivning också!

     Du måste kunna spela gitarr!


Av simstips - 19 april 2011 17:51

Gillar din sim killen där men du tycker han är lite för bred? Nu kan du träna andra! Fast du måste ha 5 i atletisk. Köp ett löpband, Bjud in simmen, tryck på simmen och du kan träna den! Kom ihåg att dom kanske är trötta och hungriga så du kan inte träna för länge!  

  

Du kan även ta med dig simmen till gymmet.

  Och till slut:

 

Av simstips - 19 april 2011 17:40

Man kan göra sina simmar så olika.   

         


         

Av simstips - 19 april 2011 17:23

Har du velat ha eifeltornet på din tomt? Nu kan du ha det! Detta kräver The sims 3 destination Världen. Först öppnar du fuskrutan och skriver in BuyDebug, sen går du på kategorin blandat (ser ut som tre prickar) sedan bläddrar du ner tills du ser det. du kan även ha en pyramid på tomten. fast det kräver en superstor tomt!    såhär stort blir det!

 


Av simstips - 18 april 2011 20:43

Gör Inte Såhär!:

   Placera inte in fyrverkerier i källaren! det kommer börja brinna!

 

  Se till att era simmar får ordentligt med sömn. annars händer det här!  

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards