simstips

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Historien om tjejerna von Ingeborg del 1

Av simstips - 16 maj 2011 10:16

 

Nu skriver jag min första del till min första historia!   

Den kommer att handla om en kungafamilj från medeltiden som skulle åka till kina med deras nya teleporteringsplatta, men den var trasig så dom åkte in i framtiden istället. Kungen och prinsen skulle inte följa med till Kina så dom är kvar i medeltiden.

Ebba

Madeline

Tyra

Fia

Tillfälliga personer

    Familjen har precis kommit fram och fattat vad som hänt. Dom har även hunnit kolla runt lite. Tonåringen Fia har sett till att dom köpt ett hus för alla deras mynt.

Fia har anpassat sig och varit och köpt kläder till sog och Tyra. Hon har också fattat att det här är livet. Medans dom andra har det svårt.

Så ligger det till i ungefär ett år.

Men nu har Tyra börjat få hemlängtan

   "Fy vilken hemlängtan jag har. Den ända sak jag har hemifrån är den här speldosan"

  

Hon njuter så mycket att hon inte märker att Fia kommer fram.

- Ehh, vad gör du? Har du typ hemlängtan?

- Ehmm, inget...Har inte du det?

- Ehh, ne?

   Hon lägger snabbt ner speldosan i väskan och går.

   Men samma kväll är Fia ute och festar för fullt så tar hon fram den igen.

Och det är hon inte ensam om...

    Alla har varsin personlig speldosa. Alla utom Fia!

  Men när Fia festar som mest kommer det fram en man till henne.

- Skruva upp musiken! Ohh yeah! Asså vem är du och vad vill du?

- jag vet att du och din familj är från medeltiden...


                               Fortsättning följer...

                                                





















 
 
TSL

TSL

17 maj 2011 23:18

Jättebra del. Längtar tills nästa.
- Mathilda

http://thesimslifee.blogg.se

simstips

18 maj 2011 14:51

tack! :)

 
Trude

Trude

21 maj 2011 19:29

Bra del:)

http://insidemyself.bloggplatsen.se

simstips

22 maj 2011 10:14

:)

 
Vilma

Vilma

23 juli 2011 22:52

Vad fint linne tyra har men vart kommer det ifrån?? det var jätte fint
//Vilma<3

http://vilmajansson.bloggplatsen.se

simstips

24 juli 2011 09:34

det kommer från all about style

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simstips - 23 juli 2012 20:15


Har idétorka nu så ge idéer! Var ju på semester för några vekor sen och tömde mitt förråd när jag skulle göra tidsinställda inlägg...;)   Drar en vinnare den 1:a augusti istället! Hoppas det är ok? Det ska bli bättre uppdatering när jag fått idée...

Av simstips - 7 juli 2012 12:00


Okej, kör en tävling till! Körde ju precis en men aja! Det blir lite annorlunda eftersom jag precis har tagit bort mina länkar, nu tävlar ni alltså om en länk! (både på sidan och i ett inlägg) För att tävla gör du såhär: 1. Gör en sim som pa...

Av simstips - 4 juli 2012 11:00

  Den här serien handlar om en familj på 4 med två hundar som lever ett lyxliv i staden Starlight Shores. Pappan Peter drömmer om att bli världsberömd regissör, mamman Camilla jobbar på kontor och vill så gärna att hennes ena dotter lyckas i musik...

Av simstips - 3 juli 2012 12:30


Det är ju många som har ett sims som är trögt...här kommer några tips som kanske gör deet liite snabbare!   1. Använder du fusket "testingcheatsenabled true"? Stäng då av det när du ska stänga av sims! Annars gör det ditt sims segare!   2. Ra...

Av simstips - 2 juli 2012 10:45

  Det kom fler frågor så här är dom svaren!   Kan man ha smekmånad på Leva livet? Isåfall hur? Ska skriva ett inlägg om det :)   Hur länge är föreldrarna borta på gratissemestern på Leva livet? Några dagar.   Vad händer om polisen ...

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards