simstips

Alla inlägg under juni 2011

Av simstips - 29 juni 2011 17:20

  

 Ebba

Fia

Madeline

Tyra

James

Tillfälliga personer

Fia har fått kommit hem från internatskolan

-AHHH! det svämmar över!

- Ta det lugnt! Ebba och James är ju på övervåningen! Jag hämar dom.

- NEEEJ! Då får jag dataförbud i en vecka!

  - Kläderna!   - Hjälp till!

-Jag gör det.

-Hur?

-Ringer till en raparatör

-Så heter det inte

   -Strunt i det... Hej! Vår tvättmaskin är trasig, Kan du laga den?

***

-På andra sidan bron, första huset.

***

-Okej, vi är hemma då, Men skynda!

Samtidigt där uppe

   -Eftersom vi ska gifta oss snart så är det något du måste veta, Men flippa inte ur nu!

- Vad är det älskling?

   - Jag och min familj är från medeltiden! Men när jag träffade dig insåg jag att jag måste bli mer modern. Vänta så ska jag byta om!

- VA!? Är det sant?

- Jaa...

        - JAMES!

Där nere

Där uppe  

  

 - Bröllopet börjat snart! jag måste byta om!

-visst

-Kolla bort!

    

  -Är jag fin?

-Alltid!

-Kom det börjar!

  

 -Vi har samlats här idag....


Av simstips - 29 juni 2011 16:49

  VECKANS BLOGG!

Jag har valt den här bloggen för att jag tycker att Bloggen har bra historier och inlägg!

Vinnaren är...Amelia! Grattis!

Hennes blogg: http://simblogg.bloggplatsen.se/


Och så det här med updateringen....:/

Jag är så ledsen för det här med updateringen. Men jag har ingen lust (eller tid) att blogga när det är så varmt! Just nu sitter jag och steker i solen     

Men jag ska blogga mer när det blir kallare. Jag lovar!

Snart kommer Historien om tjejerna von Ingeborg ut!


Av simstips - 28 juni 2011 18:15

 

Av simstips - 28 juni 2011 10:30

Nu blir det tävling på bloggen!

Dom som vill vara med gör en sim som är så elegant som möjligt!

 Maila bilderna till mig på  simstipsblogg@hotmail.com   (om du inte har en blogg)

Eller länka till inlägget på din blogg via en kommentar!

Hoppas så många som möjligt deltar!

Priset är att man blir länkad (om man har blogg) annars visar jag bara upp simmen.

Lycka till!

(Ni som har blogg kan också maila!)  

Av simstips - 27 juni 2011 12:00

Tack till er som följer min blogg! Det är så kul!

Håller på med en sak som ni kanske kommer att få se (alla) Ni får se det om det blir bra! Håll på med det igår. Nu är det bara det sista kvar!

Vill bara visa den här videon. Det är en person som har gjort Lady Gagas pokerface i sims. Jag gillar sånt. Faktiskt! Det ser coolt ut på något sett!

Av simstips - 26 juni 2011 21:00

här ser ni en bild på min tjej. Ser ni något konstigt? Jo hon är en tonåring i ett barns kropp! Om ni stänger av spelet när någon växer upp blir det såhär. Men det var inte så jag gjorde. Jag skrev in testingcheatsenabled true i fuskrutan och tryckte på "Ändra sim i skapa en sim" Efresom jag inte ville att hon skulle vara barn tryckte jag på tonåring. Och då blev det så!

  Kommentera gärna vad ni tycker om bloggen!

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards