simstips

Alla inlägg under juli 2011

Av simstips - 31 juli 2011 20:45

Fick en fråga igår/i förrgår som svaret hade blivit för långt på så jag svarar i ett inlägg.

 


Hej!

Det är bara du som kan avgöra vilket spel du kommer tycka är roligast men jag kan ge dig tips!


☻Kvällsnöjen

i Spelet kvällsnöjen får du en helt ny stad som heter Bridgeport. Nu kan din sim bli kändis och vampyr! Du får även med lite nya jobb.I Brdgeport finns det tre barer och några syltor. Det kommer även nya byggnader och almänna tomter som tex filmstudio, Bridgeport fälten mm

  Med Kvällsnöjen får du med en egenskap: stjärnkvalitet!

Kvällsnöjen passar perfekt för dig som gillar att festa med din sim!

Bilder från kvällsöjen

               


☻Drömjobb

I spelet drömjobb får du med en helt ny stad! Twinbrook! Du får även med lite yrken. Yrken är jobb som du kan följa med din sim på. Yrkena är tex Brandman, stylist och dektetiv!

Du får med lite nya egenskaper: miljömedveten mm

Bilder från drömjobb:

                      


☻Leva livet

Leva livet är ett spel för dig som vill att din sim ska leva sitt liv fullt ut!

Du får inte med en ny stad. Nu kan du bli barnpassare!

Du kan nu ta studenten!

Du får med två nya egenskaper: Fostrande och upprorisk!

Nu kan dina barn och tonårssimmar göra bus i kvarteren.

Bilder från leva livet:

               

Själv tycker jag att alla är lika bra!

Hoppas att du fick tips nu och att du vet vilket du vill köpa!                          

Av simstips - 31 juli 2011 09:52

Håller just nu på att förbereda ett inlägg som publiceras ikväll. Men just nu gäller statusen:

                                                -BORTA-

Av simstips - 29 juli 2011 15:06

Har nyss suttit och lagt upp lite grejer på store. Här är dom. Skulle bli jätteglad om ni laddade ner dom!

Länk

 

Länk

  

Länk

 

Av simstips - 29 juli 2011 13:53

Måsta bara berätta att jag har två överasskningar! :)


Men nu sims...

Sims är ett jättebra och populärt spel men det finns saker som blir lite fel.

Kolla på mina bilder bara

  Kolla skorna

  Hmm...


Av simstips - 26 juli 2011 22:11

Som ni bloggläsare vet försöker jag alltid blanda saker så mycket som det går.

T ex Fakta, Kläder, Hus och historier. Fast under sommaren blir det inga delar av historier, Men jag tänkte göra två Suuuperlånga delar till historierna (en till Systrar och en till Historien om tjejerna von ingeborg)

;en nu tänkte kolla igen mitt "bildarkiv"

Gammal bild från 2011-05-04 KL 18:18

  Gammal bild från 2011-06-05 KL 19:25

  Kom ihåg att rösta på veckans/månadens omröstning!

Jag försöker göra min blogg till en blogg som passar alla!

Av simstips - 26 juli 2011 09:42

Anledningen till den dåliga updateringen är att jag har varit på Liseberg!

Hoppas ni förstår...Kom hem klockan 12 igår (imorse)

Men nu tänkte jag tipsa er om ett jättefint hus! (enligt mig)

 


Kom ihåg att The Sims 3 stadsliv släpps den 28 Juli!

Kommentera gärna

Av simstips - 23 juli 2011 20:00

Jag fick en kommentar som jag tänkte svara på i ett inlägg!

  Svar:

Tack Alice!

Ja, jag har alla.

Utomhuslyx är ju ett prylpaket med massa nya utomhusmöbler.

Exempel:

Utomhuskök, Nya utomhusstolar, Nya kläder och Fler utomhussittplatser mm


Gasen i botten är ett prylpaket med massa bilar och bilinspererade möbler

Exempel:

Nya bilar, Nya kläder och Nya möbler mm


Själv gillar jag mest utomhuslyx men jag är ju inte du :)

Men det beror på vad du brukar göra, gillar du massa bilar och lite mer

bil-inspererad inredning är gasen i botten ett prylpaket för dig!

Men gillar du mer utomhus-fester och trädgård så är utomhuslyx ett prylpaket för dig!


Hoppas det hjälpte!

Av simstips - 22 juli 2011 19:30

Jag tänkte ordna en rekorddag imorgon. Kul?

Tänkte slå rekord i allt som går att slå rekord på! Besökare, Frågor, Bilder, Inlägg, gästboksinlägg, Kommentarer.

Hjälp till att slå rekord!

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards