simstips

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Systrar del 7

Av simstips - 23 september 2011 17:55

   Nu blir det systrar! Jag vet att jag lovade er info om den nya historien men internet krashade (igen...det gör det hela tiden...) Hoppas ni förstår :) Det blir ikväll eller imorgon. Och jag håller faktiskt på att ändra bilden som ni ser högts upp. Bra eller dålig idé? Den här gången blir det en mycket bättre bild som passar till det historien handlar mer om nu :) Det blir en lite kortare del :) Men nu blirre systrar del 7!

Lucy

Mandy

Molly

Tillfälliga/främlingar

I dom kommande delarna finns även färger till:

Sjuksystrar

Doktor

Inne på sjukhuset

-Ehm...hej! Vi är Lucys systrar!  

  

 - Vi skulle jättegärna vilja veta var hon ligger, vet du det?

- Tyvärr så kan jag inte säga det till er eftersom jag inte vet ifall ni är släkt på riktigt, ni kanske inte alls är dom ni utger er att vara.

  

- Vi fick nyss reda på att hon ligger på sjukhus så vi bara slängde oss in i bilen, du vet som riktiga systrar gör! Sååå...snälla säg vart ligger hon?     -Snäääälla!

- Ni måste visa att ni verkligen är släkt med henne. Ni kan ju vara två galningar som gör henne ännu snurrigare!   - Jaha, amen okej då! Vill du veta en sak om henne?

- Snurrigare?

- Det hjälper mig inte att säga om ni är släkt eller inte, vi håller hårt på säkerheten här.

- Meeen kan du inte säga hur jag ska göra för att bevisa det!?  

   - Men kan du inte bara berätta hur hon ser ut!?

- Det skulle antagligen hjälpa er att komma till henne.

 

  - Okej! Hon har blont hår upsatt i en knut, ehh...hon är väldigt...dramatisk.  

- Jaha! Vi fick in en tjej för några timmar sen som är precis som ni bekriver, sa ni att hon hette Lucy?   - Jaaaa!

- Okej, så ni känner henne?

   - Det är ju precis det jag säger! Får vi komma till henne nu? 

  - Snälla?  

- Okej! Hon finns i rum nummer 263. Två trappor upp och sen till höger.

   - Tack du! Så det är ditåt?

- Åhh Tack!

  

- Ärsh...det var så lite så! Men nu måste jag kila!

  

-Kommer du?

-Kom igen nu!  

 

  - Jag blev bara lite...förvirrad...och, ähh strunta i det!   -Här inne är det!

   - Så det är här du är? Du ser ju frisk ut! Vi har varit superoroliga!  Dom sa att du hade blivit påkörd av en bil! Stämmer det?

   - Nee, det var en enhörning jag krockade med! Har ni verkligen varit oroliga? Åhh, vad gulligt av er! Ni är verkligen dom bästa systrarna i värlen! Det har varit lite ensamt här, skulle ni kunna vara här jämt?

- Ehh, vad pratar du om? Enhörning...?

- Bara att jag bor här!

Molly till Mandy:

- Hon har blivit knäpp!

 
 
Ingen bild

Ugglan

12 oktober 2011 12:13

Hur kom du in på sjukhuset? :)

simstips

12 oktober 2011 19:30

Det du! nerå, jag har byggt ett liknande hus :)

 
Ingen bild

...

13 oktober 2011 16:05

Hej! :) Kan inte du lägga upp sjukhuset på exchange?? Snälla :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simstips - 23 juli 2012 20:15


Har idétorka nu så ge idéer! Var ju på semester för några vekor sen och tömde mitt förråd när jag skulle göra tidsinställda inlägg...;)   Drar en vinnare den 1:a augusti istället! Hoppas det är ok? Det ska bli bättre uppdatering när jag fått idée...

Av simstips - 7 juli 2012 12:00


Okej, kör en tävling till! Körde ju precis en men aja! Det blir lite annorlunda eftersom jag precis har tagit bort mina länkar, nu tävlar ni alltså om en länk! (både på sidan och i ett inlägg) För att tävla gör du såhär: 1. Gör en sim som pa...

Av simstips - 4 juli 2012 11:00

  Den här serien handlar om en familj på 4 med två hundar som lever ett lyxliv i staden Starlight Shores. Pappan Peter drömmer om att bli världsberömd regissör, mamman Camilla jobbar på kontor och vill så gärna att hennes ena dotter lyckas i musik...

Av simstips - 3 juli 2012 12:30


Det är ju många som har ett sims som är trögt...här kommer några tips som kanske gör deet liite snabbare!   1. Använder du fusket "testingcheatsenabled true"? Stäng då av det när du ska stänga av sims! Annars gör det ditt sims segare!   2. Ra...

Av simstips - 2 juli 2012 10:45

  Det kom fler frågor så här är dom svaren!   Kan man ha smekmånad på Leva livet? Isåfall hur? Ska skriva ett inlägg om det :)   Hur länge är föreldrarna borta på gratissemestern på Leva livet? Några dagar.   Vad händer om polisen ...

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards