simstips

Alla inlägg under oktober 2011

Av simstips - 31 oktober 2011 09:30

Jag kan inte spela sims längre! Den har ståt och laddat i en halvtimma nu men det funkar inte! Jag har gjort det flera gånger nu...Men jag ska försöka ta reda på vad det är ikväll eller imorgon, så det blir väldigt låg update nu. Hoppas ni förstår! Jag hade tänkt spela till systrar och den nya historien igår men det går ju inte när datorn är såhär! Usch vad irriterande!

Gammal bild

 

Av simstips - 26 oktober 2011 15:58

Nu har jag laddat upp lite mer saker till min studo på thesims3.com :) Ladda gärna ner och rekommendera. På thesims3.com heter jag blondinsimmen, skicka gärna en vänförfrågan! :) Accepterar alla!

Av simstips - 24 oktober 2011 08:22

Igår blev det rekord! 75 besökare! Ni är grymma! Plus att jag fick en ny prenumerant! Nu behöver ni bara kommentera lite mer ;) Gud vad glad jag är nu! Vad vill ni läsa för något? Har inte så många ideér...det blir systrar den här veckan (det blev ju ingen förra veckan så därför blir det en låång del!)

Kommentera vad just du vil läsa!


Men nu har ju bloggplatsen ökat bredden för bloggarna...därför ser det liite konstigt på min blogg nu eftersom jag har anpassat för den gamla bredden.

Av simstips - 23 oktober 2011 07:31

Nu har det blivit lite mycket husdjur men jag måste bara visa/skriva det här! Ni vet väl att med man nu kan hitta enhörningar (enhörningen) i skogarna! Jag hade turen att se en...;) Söt, hann inte fråga om den ville bli medlem i mitt hushåll...får leta på den igen :)


Tips!

Om du vill hitta en enhörning så kolla i kartvyn på natten, ser du ett skimmer i olia färger, Zooma! det är den!

      Den är inte taskig nu, den är bara snäll! :)    

             

 
 
  
 Tillägg 15.54

Jag såg den igen så den är inte helt omöjlig att se! Testa vid ca 3 på natten :) det funkar för mig! :)

Av simstips - 21 oktober 2011 16:58

Här kommer flera bilder :) hoppas att fler av er blir intresserade och köper det :) Det blev väldigt mycket hästar...

                    

              

     

                    

        

Av simstips - 20 oktober 2011 18:53

Nu har jag suttit några timmar och spelat. Spelet är ju jättebra hittills! Min åsikt:


Positivt

- Man får med många fina kläder som passar alla klädsmaker.

- Jättekul med hästar!

- Väldigt fin stad.

- Man får vara med och styra lite på tävlingarna. ( men man får inte se)

- Perfekt för djurälskare!

- Bra egenskaper

- Många roliga djur!


Negativt

- För få djursaker som t ex leksaker, matskålar mm

- För lite val när man ska skapa ett husdjur

- Tråkigt att egenskaper som "djurälskare" och t ex "hundperson" krockar...(förstod att det skulle vara så men det är ändå tråkihgt)

- Man fick bara med några få frisyrer


Det var det jag tyckte! Men här kommer massa bilder från när jag spelade!

Toppen tjejen har på sig följer med spelet! Jag hann tyvärr inte spela med katter utan bara med hästar och hundar, men det kommer mer imorgon med nästan alla djur! Klicka på bilderna för att dom ska bli större!            

                                         

                                     

    

Av simstips - 20 oktober 2011 15:47

Nu har the sims 3 husdjur släppts! Har precis installerat det och kommer skriva en recension på det om ett tag, men dom följande timmarna är jag upptagen! Vilka av er har köpt det lika snabbt som jag?

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards