simstips

Alla inlägg under december 2011

Av simstips - 31 december 2011 13:19

Då var det här det sista inlägget år 2011! Lite tråkigt men känns ändå skönt på något sätt! Det var ju i april det här året jag startade bloggen...

funderar lite på att lägga ner bloggen...vad skulle ni tycka om det? Det kan ni rösta om i omröstningen såå rösta!


btw en läsare frågade hur man tar skärmdumpar med HELA skärmen med, tryck ner dom här knapparna och gå in på photoshop och tryck på arkiv/ny/bild från urklipp! det var det hela! hoppas det funkar :)

 

Av simstips - 18 december 2011 16:34

Gillade ni tävlingen? ska jag ha fler? Det är den nya omröstningen! Rösta, rösta!

Lite bilder från dagens spelomgång, det blev mest destination världen ;)

                   

Av simstips - 14 december 2011 18:41

Väljer att kora vinnaren idag en dag tidigare istället!

Rätta svaret var alltså: Harry Potter och den flammande bägaren

Har lottat så allt är rättvist!

Vinnaren är...AMANDA! Grattis!

 

Vad tog ni det på? På karaktärerna eller platsen? Vill veta så jag kan göra nästa tävling svårare!

Av simstips - 12 december 2011 19:32

Nu har EA gått ut med ett nytt expansionspaket! Det kommer att fokusera på show :) Något jag verkligen uppskattar!

Det kommer troligen att komma ut den 6 mars. Det kommer troligen kosta 349 kr.

Jag har inte så mycket info men här är trailern.


Vill ni veta ännu mer, tryck här



Av simstips - 8 december 2011 21:53

Det här blir ett litet kort inlägg...

Fortsätt gissa i tävlingen! Det är inte omöjligt att vinna! Jag lottar ut nån av dom som har gissat!


Lycka till!

Av simstips - 5 december 2011 19:36

The sims 3 drömjobb är det andra expansionspaketet i serien the sims 3. Nu har du möjligheten att följa med dina simmar till jobbet! Men också att starta ett eget företag som målare eller skulptör mm. Man kan även bli brandman, spökjägare eller tatuerare mm och följa med simmarna när de jobbar. (Obs: det gäller inte de ursprungliga jobben som att vara scenarbetare)

I det här spelet får du med en helt ny stad! Twinbrook!


Själv blev jag lite besviken för jag trodde man skulle få följa med på lite mera jobbsaker.


Betyg:(högst 5)        

Av simstips - 2 december 2011 21:30

Nu har jag börjat med en tävling igen! Jag har skapat en scen från en film, scenen hör ihop med julen och nu ska ni gissa vilken film! Har försökt gjort det så tydligt som möjligt!

- Vinnaren utses den 15 december! Ni kan gissa fram till 14 december!

- Är det fler som har rätt väljer jag slumpmässigt.

- Priset är två länkningar i inlägg eller om du inte har blogg så får du 25 simpoints på thesims3.com från mig!

Vilken film?

    

Av simstips - 1 december 2011 22:15

Så nu har jag skapat en ny omröstning! Ville bara fråga er en till sak som ni kan svara på i kommentarsrutan.

Är det något ni saknar i min blogg?

Skulle gärna vilja veta så jag kan fixa det! Det kan vara allt från bloggdesign och uppdateringar till inlägg och info! Våga kommentera! Jag tål kritik :) (tål även bra kritik ;))

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards