simstips

Alla inlägg under januari 2012

Av simstips - 18 januari 2012 16:11

Här är lite buggar i the sims 3 :)

 

            

Av simstips - 14 januari 2012 17:24

Åhhh! vad arg jag blir! Varför har mitt sims plötsligt blivit jättesegt!? Jag har försökt hitta lösningen och jag fortsätter...tror det kan vara datorn som har blivit knäpp men jag är inte säker, inte ett dugg faktiskt...

Jag har:

• Raderat massa nedladdade saker

• Raderat saker på datorn

• Raderat spel och familjer (inte spel som leva livet)

• Inte laddat ner på länge så det har inte hänt nått sånt...

Har jag glömt något? Har jag missat ett sätt? Vore super om ni visste vad som var felet, kommer verkligen inte på något mer som jag kan göra! Tips tack!

Här ska ni få se en video på hur det ser ut när jag spelar: (det är segare än på videon...)

Ungefär såhär såg det ut förut:


 

Ps, är det bara jag som fått sånna här bilder av saker jag inte har eller laddat ner?

Några exempel här:

       


Av simstips - 12 januari 2012 20:37

Har suttit inne på thesims3.com och letat lite fina saker! Här har ni några!


Är semestersparkbyxan inte tillräckligt vuxen?
 Lägg till några vuxenpoäng med extra spets!
 Men var försiktig, den här är inte lika hållbar som semestersparkbyxan och kan lätt fastna i taggiga buskar.
Pris: 75 simpoints
       
 
Rosetter ger den här lekfulla solklänningen
 lite volym genom att skapa accentuerande tygstycken.
Pris: 75 simpoints
 
 
Oavsett hur kvällen går,
så vet du att du kommer att se bra ut under tiden!
Pris: 75 simpoints
 
Av simstips - 10 januari 2012 17:51

Angående simsfilmen, ska det vara text till? Alltså att jag textar filmen?

Komentera svaren, det går att vara anonym :)


Det ska nog handla om den här tjejen, vad tycker ni om henne?

Hon ska nog heta Amelia :)

(hon kommer att se ut på ett litet annat sett, sminkningen kommer inte att se ut så, eller något annat i ansiktet:))

 

Av simstips - 9 januari 2012 16:20

Det kommer ta lite tid med tävlingen för jag kommer inte på någon film jag kan göra från! Alla jag kommer på är antingen för svåra att göra eller för "okända"

Det blir nån gång i Januari som den kommer upp.


Simsfilmen kommer upp snart...

Om den ska en en speciell handling blir den väldigt svår att göra men jag ska göra allt jag kan för att göra en bra!

 

Av simstips - 4 januari 2012 16:12

Tänkte göra en liten "simsfilm"

men jag vet inte  riktigt vad den ska handla om...

Om det ska vara en film med handling eller bara visa hus eller visa ett spel.

Skulle vara bra om ni kommenterade vad ni tycker!


Btw håller på att göra en till sån där tävling där ni ska gissa vilken film! förra gången var det 10 stycken som gissade, bra gjort! Ska göra en liite svårare men hoppas att det blir fler som kommenterar!

Inlägg om det kommer senare idag eller imorrn!

 

Av simstips - 3 januari 2012 10:42

Det här är det första inlägget 2012!

Kommer inte skriva något värst roligt men omröstningen är uppe nu! Hade glömt att göra den...

Jag tycker det är synd att bloggplatsen inte finns som app på mobilen för då hade jag uppdaterat oftare, trodde

verkligen att det skulle komma! Dom hade lovat att det skulle komma en sån i slutet av okteber men jag har inte sett någon sådan...

Aja nu är det som det är! :)

 

Random bild :) 

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards