simstips

Alla inlägg under februari 2012

Av simstips - 20 februari 2012 22:12

Nu har jag bestämt mig för att lägga ner simstips! Väldigt ledsen men orkar inte hålla igång två bloggar.

Skapade en ny blogg idag så nu ska ni äntligen få veta vem jag är!

Länk till den nya bloggen här (tovabloggen.devote.se)

Om mig

Jag heter Tova och är 12, snart 13 år (12 April) Det har blivit fel med mitt namn så när jag kommenterat har det stått Tove märkte det förrförra veckan.

Jag gillar sims, vara med mina kompiar,spela tennis, sjunga, dansa och skådespela!

 Min favoritfilm är alla Harry Potter filmerna (kanske ni har märkt) och mina favoritböcker är dom om Harry Potter.

Jag hoppas verkligen att ni kollar in min nya blogg och kommenterar lite, vem vet ni kanske fastnar för den!

Kom ihåg att den är nystartad så det är inte så mycket gjort och skrivet på den, men lugn! Det kommer!

Hoppas alla har gillat simstips, jag kanske (skulle inte tro det) börjar skriva på den igen om jag inte gillar den andra.

Jag

  

Av simstips - 17 februari 2012 17:45

Här ska ni få en liten bild jag asatte ihop lite snabbt på datorn :)

Kan ni se vilka det är? Alla är med i Harry Potter och den flammande bägaren :)

Ni kanske inte tycker den är så bra men kom ihåg att jag gjordeden på nån timma.

 

Av simstips - 12 februari 2012 16:31

Nu är jag tillbaka med ett litet inlägg :) kan inte lova sånna här inlägg daglige, men ibland.


Fick en väldigt rolig ide nyss, jag förverkligade den och här är resultatet!

Gjorde utomhus fast inomhus! Ska göra fler sånna här, det var verkligen kul! Testa ni och gör sånna här, ni kan maila in dom till mig på simstipsblogg@hotmail.com så lovar jag att publicera dom. för att vara säker på att jag ser bilden, skicka då en kommentar så jag kollar mailen (jag raderar kommentaren sen)

Men här är mitt!

   

                    

Av simstips - 7 februari 2012 22:28

Skapade nyss en ny omröstning, den kan förändra mycket på bloggen...rösta :) det har inte blivit så mycket bloggande (eller Sims heller...) för att min dator har typ gått sönder...vill ha en ny men det är inte en sån sak som man köper 3 gånger i veckan...jag hoppas det löser sig men den som väntar får se :)Får se vart jag bloggar från nästa gång, datorn eller mobilen :) det är väldigt jobbigt att blogga fån mobilen eftersom bloggplatsen inte har en app...Men rösta :)

Av simstips - 2 februari 2012 18:43

Ett snabbt inlägg från mobilen :)Det är många som undrar hur man gör snö och regn och för att hitta det inlägget snabbtSök då på "snö" i sökrutan, där finns det ett eller två inlägg ett av dom är det rätta! :)Hoppas att ni fortsätter kolla in min blogg även fast jag uppdaterar dåligt just nu...:)

Av simstips - 1 februari 2012 14:24

så ledsen får den dåliga uppdateringen, försökte blogga från mobilen men det gick inte. Bloggplatsen lovade att dom skulle skapa en app för androider och iphones men jag har inte sett nån...

Men iallafall så beror det på att mitt sims är jäääätesegt! Jag tror att det kan vara datorn som inte klarar det mer, men först trodde jag det var simset...

För nu har internet också börjat sega, jag vill ha en ny dator INNAN the sims 3 i rampljuset kommer ut!

 

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards