simstips

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av simstips - 2 juli 2012 10:45

 

Det kom fler frågor så här är dom svaren!


Kan man ha smekmånad på Leva livet? Isåfall hur?

Ska skriva ett inlägg om det :)


Hur länge är föreldrarna borta på gratissemestern på Leva livet?

Några dagar.


Vad händer om polisen tar en tonåring som är ute för sent?

Dom kommer köra tonåringen hem. Föräldrarna kommer att bli arga och hon/han kommer troligen få utegångsförbud.


Spelar det någon roll om man har Caps Lock på när man fuskar?? har precis börjat spela och det är jättekul!

Nej, det gör det inte.


vilket simsspel rekommenderar du?? vilket är bäst?

Själv gillar jag kvällsnöjen och rampljuset bäst, men det beror på vad du gillar.


Har du några gamla historier man kan läsa?

Aa, kolla i menyraden så hittar du :)


Kan man ha ett eget spa på the sims? Typ som bastu och pool?

Pool kan man ha, men inte bastu.


Vad är thesims3.com? Det finns något som heter exchange, vad är det???

Det är en hemsida som du kan köpa och ladda ner saker på. Exchange är en sida där man kan ladda upp ssaker och ladda ner andras saker :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards