simstips

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av simstips - 4 juli 2012 11:00

 

Den här serien handlar om en familj på 4 med två hundar som lever ett lyxliv i staden Starlight Shores. Pappan Peter drömmer om att bli världsberömd regissör, mamman Camilla jobbar på kontor och vill så gärna att hennes ena dotter lyckas i musikbranchen. Mikaela är den där populära tjejen alla vill vara och Isabella är hennes tvillingsyster som lever för musik, men hon har börjat tröttna på att hennes mamma nästn bryr sig mer om hennes karriär än om

henne...


Peter-ljusgrön

Camilla-röd

Mikaela-rosa

Isabella-ljusblå

Okända/tillfälliga-grå

"Såhär ser det ut när dom tänker"

 

-CLOÉ!

 

-CLOÉ! VAR ÄR DU?

 

-´CLOÉ! KOM HIT! VAR ÄR DU? DET ÄR INTE KUL LÄNGRE!

 

"Cloé...var är hon?Hon måste sluta gömma sig...Jag blir ju orolig...tänk om det hänt något?"  

 

"Cloeeeeé!"

 

-AKTA! Jag kollar ju på matchen!?

-Vad fånig du är pappa...

 

-Det var bättre!

"Åhh..."

 

-Mamma! Cloé är borta! Jag hittar henne inte någonstans!

- Ta det lugnt gumman! Vi ska hitta henne!

 

-Skulle du kunna hjälpa mig att hitta henne? Snälla?

 

-Bara om du vill...snälla mamma?

 

- Självklart gumman! Hon betyder ju så mycket för dig!

 

-CLOÉ!

 

-VAR ÄR DU? KOM FRAM!

 

"det är lönlöst.."

 

"hon är borta...kanske föralltid...Vad ska jag säga till Mikaela?"

 

-Okej gumman, ta det lugnt nu...jag hittar inte Cloé...  

 

-Har du letat överallt? I källaren?

 

- Jag MÅSTE hitta henne!



Fortsättning följer  



Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards