simstips

Alla inlägg under april 2011

Av simstips - 18 april 2011 07:50

nu tänkte jag tipsa er om lite fusk. Du tar upp fuskrutan genom att tryckac Ctrl + Shift + C


Sims 3

motherlode - 50 000

jokeplease - det visas ett skämt

Help - Visar massa fusk

testingcheatsenabled true - håll in Shift och tryck på brevlådan så kommer det upp olika saker du kan göra t ex Gör alla glada ( du kan även trycka på personer och föremål om du håller in Shift!)

BuyDebug - en ny kategori


Hoppas det hjälpte er!  



Av simstips - 17 april 2011 08:49

det finns många fördelar med The sims 3 Destination Världen. t ex att du kan resa till Egypten, Kina och Frankrike. I dom olika länderna kan du göra olika saker, men en sak är säker. du kan alltid hitta äventyr!   

det finns roliga saker också. du kan bli vän med någon i Frankrike, Lära dig kampsport i kina eller tjusa en orm i Egypten. Du kan även äta på fik i Frankrike.   kampsport ska alltid användas som försvar.   Varför inte beställa in en fattig riddare?

  Hon bor i frankrike, jag bor i Twinbrook. men vi har så kul!

 På The sims 3 Destination Världen kan du även göra om din källare till en gravkammare. Öppna bara fuskfönstret (Ctrl + Shift + C) och skriv in BuyDebug. då dyker det upp en ny kategori på köpläget som heter Debug. tryck på den och du kan ha en stenhög i källaren. du kan även plantera pengaträd!

     

 

Av simstips - 17 april 2011 08:33

Nu ska jag lägga ut min första bild!     

Av simstips - 16 april 2011 18:46

Här på min blogg kommer jag att ge tips till the sims 3 (eller 2) jag kommer ladda upp bilder, tipsa om fusk , svara på frågor mm.Kommentera gärna mina inlägg.

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards