simstips

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av simstips - 2 juni 2012 18:07

 

Den här serien handlar om en familj på 4 med två hundar som lever ett lyxliv i staden Starlight Shores. Pappan Peter drömmer om att bli världsberömd regissör, mamman Camilla jobbar på kontor och vill så gärna att hennes ena dotter lyckas i musikbranchen. Mikaela är den där populära tjejen alla vill vara och Isabella är hennes tvillingsyster som lever för musik, men hon har börjat tröttna på att hennes mamma nästn bryr sig mer om hennes karroär än om henne...

Del 1

Peter-ljusgrön

Camilla-röd

Mikaela-rosa

Isabella-ljusblå

Okända/tillfälliga-grå

"Såhär ser det ut när dom tänker"

  

- Nu åker vi, glöm inte att gå på promenad med Ginny!

-Nej då! Ska göra det nu på en gång!

  

- Vart ska vi?

  

-Det får du se snart!

-Men säg!

 

-Nej, du får se snart!

En timma senare

-Hemma! Har du varit ute med Ginny?

-Ja, vi kom precis hem.

  

- Vad bra, jag går upp och byter om!

-Gör det! Ska bli kul att få se vad ni har köpt!

   

-Jag ska bara gå upp och byta om...  

  

-Var har ni varit?

  

-På stan och köpt en ny klänning till mig...

-Utan mig? vad för klänning?

-Aa...En klänning till den tråkiga festen jag om mamma ska på ikväll...

-Okej..

  

- Vad kostade den?

-Du vill nog inte veta...

-Jo! Säg nu!

  

-900, men det är det värt! Det här är är för hennes karriär, så det är viktigt! Och när hon blir känd kan hon säkert betala tillbaka! Kanske till och med mer...

     

-Härligt!

  

-Hon borde vara klar nu, eller byter hon om likaa långsamt som dig? En kvinnosak kanske?

 

-haha, du vet hur man får en kvinna att skratta Peter! Det är en av anledningarna till att jag älskar dig!

-Vänta jag hör steg! Nu kommer hon!

  

-Jag är klar!

  

-Kom nu mamma! vi måste åka! Du hatar ju att komma försent!

  

-Förlåt, fastnade i tankar...du har rätt, det är dags att åka!

  

-Kom igen då! Vi åste gå nu!

-Jag vet, men gå du till bilen först så kommer jag.

  

"vad vacker hon är, min dotter"

  

"Hon har blivit så stor också...och vuxen"

  

"Snart ska hon väl flytta hemifrån också...hur ska jag klara mig?"

-AHHHH! HJÄLP MAMMA!



Fortsättning följer...

Av simstips - 2 juni 2012 09:53

Okej, fick lust att göra en modevisning med mina simmar så jag satte på dom kläder efter "människo-modet" just nu och i sommar (vissa iallafall)

Det mesta är nedladdat och om ni ser något ni jättegärna skulle vilja ha är det bara att kommentera så ska jag fixa det! Bra va? Eller jag ska iallafall försöka!

Hade gjort en bra video som hade text och massa sånt, men det går tydligen inte att ladda upp dom...surt...så ni får orginalet i dålig kvalité...därför tog jag kort på dom så om det är något ni vill kolla närmare på är det bara att kolla på dom små bilderna där nere!

Hoppas ni gillar det!


 
 

                             

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards