simstips

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av simstips - 3 juni 2012 17:23

 

Den här serien handlar om en familj på 4 med två hundar som lever ett lyxliv i staden Starlight Shores. Pappan Peter drömmer om att bli världsberömd regissör, mamman Camilla jobbar på kontor och vill så gärna att hennes ena dotter lyckas i musikbranchen. Mikaela är den där populära tjejen alla vill vara och Isabella är hennes tvillingsyster som lever för musik, men hon har börjat tröttna på att hennes mamma nästn bryr sig mer om hennes karriär än om henne...

Del 1 Del 2

Peter-ljusgrön

Camilla-röd

Mikaela-rosa

Isabella-ljusblå

Okända/tillfälliga-grå

"Såhär ser det ut när dom tänker"

  

-MAMMA HJÄLP! SKYNDA!

  

-VAD ÄR DET GUMMAN?

"hjälp, vad har hänt?"

     

-DET BRINNER I GÄSTHUSET!

  

-Cloé? Vad gör du ute? Det brinner! Sping in! Kom inte hit!

  

-Vad ska vi göra?

-Ringa brandkåren såklart! Åhh, hjälp!

 

-Tänk om Ginny är där inne! Eller cloé?

-Det är dom inte! Jag såg dom när jag sprang hit! Men ring brandkåren nån gång!

-Okej!

  

-Det brinner i gästhuset bredvid det stora huset på kullen! Aa, Kom hit fort!

  

-Be dom skynda sig!

-Skynda eeeeer!

  

-AKTA ER FRÅN HUSET!

  

"okej, nu kör vi!"

      

  

-Sådär ja! Nu är det släckt!

-Åhh, Tack! Jag undrar bara en sak...vad var det som orsakade branden? Vet du det?

  

-Jo, ni hade en väldigt dålig spis där inne som tog eld.

"Varför lät jag Peter ha en spis där inne? Såklart att ingen gäst skulle laga sin mat själv!Undra varför den tog eld... Kanske var någon där inne och satte på den? Vi har ju alltid upplåst där ifall en av hundarna skulle råka bli utelåst... "

  

-Tack! Nu vet jag!

"Jag måste kolla upp det här, en spis kan inte sätta på sig själv"



Fortsättning följer...

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards