simstips

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av simstips - 1 augusti 2011 19:40

   Måste länka till del 5 eftersom det var så länge sen! Kom ihåg att jag har en ny omröstning!

Del 5

Ebba

Madeline

Tyra

James

Fia

Tillfälliga personer

       ...för att viga detta par, tager du Ebba m...

- Ja

 Tager du James m...

-Ja

  -Ni är nu man och hustru. 

  ...

-Åhhhh...

- Snyft! 


Nästa dag

 

  -Madeline och James...Jag har tänkt på en sak.

- vad min älskling?

- jag borde göra en makeover, så jag har bokat en tid hos frisören och en hos en stylist. Jag ska gå om tio minuter.

   - Men du...tycker du att det här är en bra ide?

- Ja! Jag borde egentligen göra samma sak men jag trivs såhär.

- Okej, vad bra! Måste gå nu kommer om några timmar.

  

"Var det här verkkligen en bra ide?"


Samtidigt inne

  

 -Mamma kan jag och Fia få göra om vårat rum?  

 - Jag vet inte, Ni flyttar ju hemifrån snart.

- Snälla!

- Okej, men bara om ni designar.

-Självklart!


Några timmar senare

 

-Är du beredd?

-Tror det.  

-Här är min sida 

  - Och här är min!   -Dom är jättefina båda två!

*PLING PLONG*   -EBBA!  

 ...  

 -Nu är jag här!   "hoppas dom gillar det"  -Okej, Nu kollar jag!   -wow! Du är jättefin!

- tack!

- men hur fick du så långt hår?

- Jag fick hårförlängningar. Var är James?

- I matrummet tror jag   - Vad tycker du?   - flippa inte ur nu.  

-Du är suuperfin!   -Åhh..tack! Älskar dig!

- Älskar dig med!


Fortsättning följer



































Av simstips - 1 augusti 2011 19:37

Snart är alla bilderna till historien om tjejerna von Ingeborg uppladdade! Är grymt sugen på att börja skriva en SUUUPERLÅNG del! Har inte haft lust med någon historia under sommaren men nu, den första augusti får ni den! kommer fortsätta nu.

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards