simstips

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av simstips - 8 augusti 2011 12:40

Fick en kommentar som ville ha mer personlighet och vardag i historierna. Kan inte göra allt nu men en liten "info-Guide"


Lucy ...

...är en tjej som väldigt gärna vill bli skådespelerska. Hon vill inte hålla på med något fjantigt band! Hon vill leva livet som ungdom!

  


                                                 Egenskaper:

Stjärnkvalité

Bra på att kyssas

Flörtig

Tursam

Dramatisk



Mandy...

...är en tjej som älskar att spela trummor!

  


Egenskaper:

Vänlig

Virtous (stavning)

Tursam

Vegetarian

Flörtig


Molly...

...är en tjej som är superduperduktig på att spela piano!

  


Egenskaper:

Vänlig

Virtous (stavning)

Våghals

Snackare

Tursam



Detta gäller alla:

- Bor i Bridgeport, men föddes i Riverview

- Heter McDonnald i efternamn

- Äter aldrig korv

- Gillar Hello Kitty


Det var deras personligheter. Hoppas det blev så att ni förståd och gillade!

Kommentera jättegärna!


Av simstips - 8 augusti 2011 07:35

Sorry för den dåliga uppdateringen men har haft fullt upp.  Kollade hur ni hade röstat på omröstningen, Buhu :( har jag en så dålig blogg? Aja, jag jan inte vara alla till lags! :) eller hur!?

Men nu har jag skapat en ny omröstning som jag vill att så många som möjligt ska rösta i.

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards