simstips

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av simstips - 17 augusti 2011 11:16

Har suttit hela gårdagskvällen och skapat en familj med olika personligheter. Sen så har jag suttit hela morgonen och skapat ett rum för deras personlighet. Så äntligen kan jag visa! 

Första simmen heter Elin och ska snart flytta hemifrån med sin pojkvän.

  

Andra simmen heter Peter och älskar att träna och hålla på med sin bil. Han är även pappa till alla barnen.

  Tredje simmen är mamman till alla (förutom Peter) och heter Veronika. Hon drömmer om att skaffa ett hus vid havet.

  Fjärde simmen heter Emil och han är den yngsta i familjen. Han är bara ute efter att leka!

  Femte simmen heter Maja. Hon är söt men ofta arg och sur.    Och den sista simmen heter Linnea och hon är alltid glad. Hennes kläder och hårfärg sticker ut.

  Och så rummen.

Veronikas och Peters rum

                            

Elins rum (bara en bild)

  Emils rum

                                  

Majas rum

 Och till sist Linneas rum!

                                

Passade det? Kommentera vad ni tyckte om det här!

Förresten så har jag skapat en ny omröstning nu! Rösta på!

Om mig


Hej! Är tillbaka på bloggen efter en lång bloggpaus! Jag startade bloggen för att jag älskar sims och jag vill gärna hjälpa andra med det! Jag kommer inte tillåta"sims-bloggsbråk" på bloggen och jag gör det inte själv!
Jag kommer skriva om allt möjligt!

Följ Simstips!

   

Not from sweden?

Fråga mig

103 besvarade frågor

Omröstning

Hur skulle du beskriva min blogg?
 Oseriös simsblogg
 Seriös simsblogg

Status

Just nu är jag: Offline

 -

Maila simstips!

Nu har jag skaffat en mailadress för bloggen!

Maila gärna in frågor som du kanske inte vill ska hamna på bloggen. Jag försöker kolla mailen varannan dag! Så maila på!

simstipsblogg@hotmail.com

Sök i bloggen

Historier

Aktiv Serie

    

Family publiceras på onsdagar

Avslutade serier

    

The sims 3 community

På the sims 3 Community heter jag Blondinsimmen.

Lägg gärna till mig som vän eller ladda ner mina föremål! (eller båda!)  

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards